Osobní složka

Změníl(a) - Vladimír Koutný

Osobní složka je soubor informací, které zaměstnavatel potřebuje k evidenci pracovního poměru. Zaměstnanci je umožněno se k nahlížení těchto dat dostat dvěma způsoby:

  • Menu / Osobní informace / Osobní složka
  • Přes dlaždici Osobní složka umístěnou na hlavní ploše

Prostřednictvím nabídky v levé části Osobní složky je možné ověřit, jaké údaje zaměstnavatel eviduje.

Jedná se o:

  • Personální údaje vztahující se k danému zaměstnanci - totožnost, osobní číslo, rodné číslo apod.
  • Informace k pracovnímu poměru - datum vzniku pracovního poměru, pracovní zařazení, pracovní dobu apod.
  • Smluvní dokumenty k pracovnímu poměru
  • Lékařské prohlídky
  • Kontakty na zaměstnance
  • Přihlašování a nastavení práv k plusPortalu
  • Informace k pojištění a důchodům
  • Evidenci rodinných příslušníků
  • Zapůjčená pracovní vybavení a hodnocení zaměstnance

Pokud chcete oznámit změnu osobních údajů, začátek, nebo průběh pracovní neschopnosti, zvolte možnost Chci oznámit. Tato funkce je dostupná buď z menu volbami Osobní Informace / Chci oznámit nebo opět z dlaždice na hlavní pracovní ploše Chci oznámit.

Výběrem změny, vyplněním a odesláním nových údajů, dojde k informování mzdové účtárny nebo personálního oddělení.

Stav vašeho oznámení můžete sledovat v záložce Historie.


Jak hodnotíte článek?