Co zahrnuje personalistika
V základním modulu plusPortalu je vždy obsažena jednoduchá evidence zaměstnanců, která je nezbytná pro chod jakéhokoliv modulu. Ta má podobu prosté evidence, umožňující o každém zaměstnanci zachytit několik základních údajů.
Modul Personalistika tuto základní evidenci zaměstnanců podstatně rozšiřuje a nabízí plno funkcí pro správu kartotéky zaměstnanců. Kromě jiného zahrnuje následující funkce a možnosti:
- správa organizační struktury, pracovních pozic, vytváření organizačních diagramů;
- definice typů pracovních poměrů (dohody, HPP, statuární orgány, agenturní zaměstnanci...) a jejich chování;
- evidence osobních karet zaměstnanců, využívání více pracovních poměrů u jednoho zaměstnance, správa kartotéky;
- provádění nástupů, odchodů, ukončení poměrů, přeřazování zaměstnanců;
- využívání online osobních dotazníků pro nástupy;
- evidence odměňování zaměstnanců, tarifní třídy, smluvní mzdy, základní položka odměňování + další položky odměňování;
- sledování evidenčních stavů, vyčíslování evidenčních počtů;
- zaměstnávání cizinců a jejich hlášení na pracovní úřad;
- správa a vytváření pracovněprávních dokumentů, šablony dokumentů, verzování (smluv);
- osobní složka zaměstnance, možnost oznamovat změny online personálnímu oddělení nebo mzdové účtárně;
- evidence kontaktů, nástroj pro rychlé vyhledání kontaktu;
- evidence rodinných příslušníků;
- sledování zkušební doby a doby určité;
- sledování životních jubileí a pracovních výročí;
- hromadná mailová komunikace se zaměstnanci.