Co zahrnuje personalistika
V základním modulu plusPortalu je vždy obsažena jednoduchá evidence zaměstnanců, která je nezbytná pro chod jakéhokoliv modulu. Ta má podobu prosté evidence, umožňující o každém zaměstnanci zachytit několik základních údajů.
Modul Personalistika tuto základní evidenci zaměstnanců podstatně rozšiřuje a nabízí plno funkcí pro správu kartotéky zaměstnanců. Kromě jiného zahrnuje následující funkce a možnosti:
- správa organizační struktury, pracovních pozic, vytváření organizačních diagramů;
 - definice typů pracovních poměrů (dohody, HPP, statuární orgány, agenturní zaměstnanci...) a jejich chování;
 - evidence osobních karet zaměstnanců, využívání více pracovních poměrů u jednoho zaměstnance, správa kartotéky;
 - provádění nástupů, odchodů, ukončení poměrů, přeřazování zaměstnanců;
 - využívání online osobních dotazníků pro nástupy;
 - evidence odměňování zaměstnanců, tarifní třídy, smluvní mzdy, základní položka odměňování + další položky odměňování;
 - sledování evidenčních stavů, vyčíslování evidenčních počtů;
 - zaměstnávání cizinců a jejich hlášení na pracovní úřad;
 - správa a vytváření pracovněprávních dokumentů, šablony dokumentů, verzování (smluv);
 - osobní složka zaměstnance, možnost oznamovat změny online personálnímu oddělení nebo mzdové účtárně;
 - evidence kontaktů, nástroj pro rychlé vyhledání kontaktu;
 - evidence rodinných příslušníků;
 - sledování zkušební doby a doby určité;
 - sledování životních jubileí a pracovních výročí;
 - hromadná mailová komunikace se zaměstnanci.