Úvod do Pracovního vybavení

K čemu Pracovní vybavení slouží

Účelem modulu Pracovní vybavení je správa pracovních pomůcek od mobilu, notebooku až po nástroje přidělené zaměstnanci a to včetně umístění na skladu nebo konkrétní lokaci. Sleduje životnost a důležité termíny servisů, revizí, kalibrace. Eviduje manuály a dokumentaci i přidělování zaměstnancům v čase. Umožňuje sbírat požadavky na přidělení pracovních pomůcek, evidovat dodavatele, servisní organizace a servisní smlouvy.

Co ještě nabízí

  • evidovat pracovní pomůcky u jednotlivých vzorových pozic;
  • hlídat vrácení svěřených pomůcek při ukončení pracovního poměru;
  • umožňuje urychlit a zpřehlednit evidenci díky funkci načítání čtečkou čárových kódů;
  • připojovat ke kartám vybavení návody, výkresové dokumentace, příručky, revizní správy apod.;
  • vést databázi dodavatelů a servisních organizací.

Kdo modul využije

  • personalista pro přehled zařízení přiřazených konkrétním zaměstnancům, pro evidenci požadovaných pomůcek u vzorových pozic;
  • vedoucí pro založení vlastních typů pracovního vybavení dle potřeb oddělení, pro rychlé dohledání veškeré dokumentace k zařízením, hlídání termínu údržby;
  • zaměstnanec pro evidenci požadovaných a přiřazených pomůcek.


Jak hodnotíte článek?