Úvod do Pracovního vybavení
K čemu Pracovní vybavení slouží
Účelem modulu Pracovní vybavení je správa pracovních pomůcek od mobilu, notebooku až po nástroje přidělené zaměstnanci a to včetně umístění na skladu nebo konkrétní lokaci. Sleduje životnost a důležité termíny servisů, revizí, kalibrace. Eviduje manuály a dokumentaci i přidělování zaměstnancům v čase. Umožňuje sbírat požadavky na přidělení pracovních pomůcek, evidovat dodavatele, servisní organizace a servisní smlouvy.
Co ještě nabízí
- evidovat pracovní pomůcky u jednotlivých vzorových pozic;
- hlídat vrácení svěřených pomůcek při ukončení pracovního poměru;
- umožňuje urychlit a zpřehlednit evidenci díky funkci načítání čtečkou čárových kódů;
- připojovat ke kartám vybavení návody, výkresové dokumentace, příručky, revizní správy apod.;
- vést databázi dodavatelů a servisních organizací.
Kdo modul využije
- personalista pro přehled zařízení přiřazených konkrétním zaměstnancům, pro evidenci požadovaných pomůcek u vzorových pozic;
- vedoucí pro založení vlastních typů pracovního vybavení dle potřeb oddělení, pro rychlé dohledání veškeré dokumentace k zařízením, hlídání termínu údržby;
- zaměstnanec pro evidenci požadovaných a přiřazených pomůcek.