Delegování pravomocí
Jestliže má některý uživatel přiděleny pravomoci, může je po dobu své nepřítomnosti rozdělit mezi jiné zaměstnance, kteří jej v dané záležitosti budou zastupovat.
Postup pro nastavení delegování pravomocí:
- Z menu vyberte Můj tým / Delegování pravomocí (pokud máte oprávnění k delegování pravomocí).
Details
- Pomocí ikony "plus" nad seznamem přidáte náhradního schvalovatele.
- Vyplňte potřebné údaje - schvalovatel, náhradní schvalovatel, datum od kdy a do kdy bud pravomoc delegována a o jakou pravomoc se jedná (schvalování volna, schvalování cest, vyhodnocení docházky, schvalování docházky, schvalování výdajů).
- Vše potvrďte tlačítkem OK.
Veškeré žádosti, které budou spadat do období, kdy je aktivní náhradní schvalovatel, budou dostupné jak původnímu, tak i náhradnímu schvalovateli. Stejně tak budou zasílány oběma schvalovatelům e-maily.
U delegování „vyhodnocení docházky“ a „schvalování docházky“ nerozhoduje pro viditelnost cizích pravomocí zvolené datum, ale nastavený měsíc (tzn. pokud jste k těmto pravomocím zvolili termín od 18.3. do 22.3., budou dostupné náhradnímu schvalovateli celý březen).