Implementační postup modulu Pracovní cesty
V rámci implementace modulu Pracovní cesty je potřeba projít následující kroky:
- Všem rolím (Zaměstnanec, Vedoucí pracovník, Účetní,...) přiřadit potřebná práva, viz článek Přidělování oprávnění zaměstnancům.
- Projít základní nastavení a nastavit fungování modulu dle vašich preferencí: Menu / Nastavení / Číselníky a nastavení / Pracovní cesty / Pracovní cesty - nastavení.
- Doplnit číselníky modulu Pracovní cesty: Nastavení / Číselníky a nastavení / Pracovní cesty.
- Schvalovatelům nastavit pravomoci pro schvalování žádosti vybraným zaměstnancům viz článek Nastavení pravomocí.
- Určit místo na disku, kde se budou vytvářet složky s dokumentací k jednotlivým výdajům. Toto nadefinujete v Menu / Nastavení / Správa konfigurace / Umístění. Zda zadejte kořenovou složku, kam se budou ukládat jako přílohy dokumenty vkládané všemi uživateli.