Implementační postup modulu Pracovní cesty

Změníl(a) - Martina Dufková

V rámci implementace modulu Pracovní cesty je potřeba projít následující kroky:

  1. Všem rolím (Zaměstnanec, Vedoucí pracovník, Účetní,...) přiřadit potřebná práva a přiřadit tyto role konkrétním zaměstnancům.
  2. Projít základní nastavení a nastavit fungování modulu dle Vašich preferencí (Nastavení / Číselníky a nastavení / Pracovní cesty / Pracovní cesty - nastavení).
  3. Zkontrolovat, případně doplnit číselníky modulu Pracovní cesty (Nastavení / Číselníky a nastavení / Pracovní cesty).
  4. Schvalovatelům nastavit pravomoci pro schvalování žádosti vybraným zaměstnancům.
  1. Určit místo na disku, kde se budou vytvářet složky s dokumentací k jednotlivým výdajům. Toto nadefinujete v Nastavení / Konfigurace / Umístění. Zde v sekci Přílohy a nápověda vyhledejte odkaz Umístění příloh na disk, kam zadáte kořenovou složku, do které se budou ukládat jako přílohy dokumenty vkládané všemi uživateli.


Jak hodnotíte článek?