Zapnutí / vypnutí poboček

Změníl(a) - Vladimír Koutný

Nemáte-li žádné pobočky, můžete jejich používání vypnout a tím zjednodušit evidenci. Nastavení používání poboček se provede v evidenci zaměstnavatelů tím, že alespoň u jednoho zaměstnavatele označíte, že má pobočky:

  1. Otevřete evidenci zaměstnavatelů volbami z menu Organizace / Firmy.
  2. Na kartě vybraného zaměstnavatele v sekci Sídlo a zaškrtněte, že má pobočky a uložte tlačítkem OK.
  3. V programu se zpřístupní seznam poboček, který můžete naplnit a pak u každé pracovní pozice můžete určovat, na které pozici je umístěna. Číselník poboček je dostupný volbami z menu Organizace / Pobočky.

Vypnutí používání poboček se provede obráceně - u žádného zaměstnavatele nesmí být zaškrtnuto, že má pobočky.


Jak hodnotíte článek?