Základní nastavení modulu Nábor

Změníl(a) - Lucie Mácová

Dříve, než modul zpřístupníte zaměstnancům, je třeba projít základní nastavení a nastavit fungování modulu dle Vašich potřeb a preferencí.

Nastavení provedete v Menu / Nastavení / Číselníky a nastavení / Nábor / Nábor - nastavení.

  1. Obecné
  • Určete místo na disku, kde se budou vytvářet složky s dokumentací jednotlivých kandidátů a kořenovou složku zapište do programu.
  1. Synchronizace mailů
  • Zadejte e-mailové adresy pro běžnou korespondenci s kandidáty.
Je nutné správně nastavit parametry pro POP3 server, port, zaškrtnout pole „Používat SSL“ a „Důvěřovat certifikátu“, přihlašovací jméno a heslo do poštovního klienta – např. Outlook.

  1. Kandidát
  • Údaje jsou předvyplněny, ale je možné si je upravit. Máte také možnost přidat jiné pro Vás důležité údaje o kandidátovi přes tlačítko Přidat další údaj, více informací k evidovaným údajům najdete zde.

  1. Dotazník kandidáta
  • První položka je již přednastavená - URL adresa pro přístup k dotazníku zvenčí (pro osoby bez přístupu do systému), změňte ji pouze v případě, že Vám technické oddělení poskytlo jinou adresu.
  • Druhou položku je třeba vyplnit - URL adresa se může zobrazovat alternativně jako tento zadaný text, tj. např. "Kontaktujte nás" nebo "Odpovědět" a podobně. Tento text s odkazem se může vložit i do profilu výběrových řízení Nábor / Výběrová řízení.


Jak hodnotíte článek?