Prezenční školení - založení vzdělávací akce

Koordinátor vzdělávací akci formou prezenčního školení vytváří z požadavků na školení, které si pro danou sezónu naplánoval.

Příprava prezenčního školení:

  1. Z menu vyberte Vzdělávaní / Plán akcí.
  2. Vyberte odpovídající sezónu, pro kterou akci plánujete.
  3. Přidání nové akce provedete přes tlačítko Přidat další akci a výběrem Přidat akci na základě požadavku na školení v plánu.
  4. V editačním formuláři vyberte požadavek na školení.
Název akce je vytvořen automaticky složením z názvu školení a názvu sezóny.
  1. Zvolte, zda se jedná o interní nebo nakupovanou externí akci.
  2. Pro externí akci vyberte dodavatele.
  3. Z číselníku vyberte hodnotící formulář.
  4. Zaškrtněte, zda chcete účastníkům po školení poslat dvoufázové hodnocení (první hodnotící formuláře jsou obvykle zaměstnancům zpřístupněny ihned po proběhnutí akce, druhá sada může být odeslána s časovou prodlevou a slouží například k ověření nabytých zkušeností v praxi);
  5. Zaškrtněte, zda chcete povinně evidovat výsledky účasti na školení. Tato volba je určena převážně akcím zakončeným znalostním testem apod.
  6. Zvolte způsob jakým se budou účastnící na školení přihlašovat (přihlásí je koordinátor, vedoucí, nebo zaměstnanec si zvolí termín sám).
Ve výčtu vzdělávacích akcí je volba přihlašování pro snazší orientaci znázorněna ikonou panenky (koordinátor), panáka s kloboukem (vedoucí), nebo panáka bez klobouku (zaměstnanec). Na první pohled je tedy patrná forma přihlašování bez nutnosti prokliku.
  1. Vše potvrďte tlačítkem Uložit.
Pro zrychlení práce může koordinátor založit vzdělávací akci přímo u požadavku školení prostřednictvím tlačítka Uložit a vytvořit vzdělávací akci.


Jak hodnotíte článek?