Přechod na nové stravování
- Kontrola a případné nastavení přístupových práv
- Změna přístupových práv v sadě práv Zaměstnanec:
- Nastavení zobrazení v číselníku Dodavatelé
- Nové nastavení Objednávání jídel
- Nové nastavení parametrů u jídelníčku
- Nové funkce na stránce Objednávky / Správa objednávek
- DODAVATELÉ – nastavení účtu pro dodavatele stravy
- Režim KIOSKU
Součástí aktualizace č. 5.01.00 systému plusPortal je i vylepšený modul Stravování. V souvislosti s tím odpadají webové aplikace pro dodavatele jídla a na objednávání pro zaměstnance.
Nově jsou tedy již všechny funkce stravovacího systému sjednoceny na platformu plusPortal, mají responzivní rozhraní a jednotný vzhled.
Zákazníci, kteří využívají stávající modul Stravování, by měli po instalaci uvedené verze a přechodu na nové stravování udělat několik důležitých kroků ke správnému fungování aplikace.
Kontrola a případné nastavení přístupových práv
Zkontrolujte přístupová práva v příslušných sadách:
- V sadě práv Administrátor stravování doporučujeme následující nastavení:
- V sadě práv Dodavatel stravování doporučujeme následující nastavení:
Změna přístupových práv v sadě práv Zaměstnanec:
Pro využití nové stránky pro objednávání jídla přímo z aplikace plusPortal je potřeba mít nastaveno právo Stravování / Objednávání):

Nastavení zobrazení v číselníku Dodavatelé
Stravování / Podklady / číselník Dodavatelé / Upravit zobrazení („ozubené kolečko“)
- Nejprve zrušte stávající zobrazení a obnovte vestavěná zobrazení pomocí červených tlačítek. U všech vámi vytvořených zobrazení bude hláška: "Tento seznam nepracuje správně" a tato dvě červená tlačítka:
následně
.
Potřebná oprávnění

- Poté proveďte v základním zobrazení nastavení jiných sloupců seznamu viz obrázek níže:
Nové nastavení Objednávání jídel
Stravování / Podklady / Stravování – nastavení / Upravit
- Při nastavení Objednávání jídel máte na výběr nové možnosti, které jste ale schopni nastavit i později přímo na stránce Objednávání pomocí ikony
:
Nové nastavení parametrů u jídelníčku
Stravování / Jídelníčky
Nové funkce na stránce Objednávky / Správa objednávek
Na této stránce přibyly následující funkce:
- možnost výmazu objednané stravy i po ukončení lhůty pro stravování,
- možnost označit jídlo jako vydané (check-box Vydáno)
DODAVATELÉ – nastavení účtu pro dodavatele stravy
V aplikaci na stránce Nastavení / Uživatelé musí mít dodavatelé zřízený uživatelský účet (tl. Přidat uživatele). Dále je nutné mít nastavené:
- přihlašovací údaje,
- údaj „externí správce,
- přidělenou sadu přístupových práv Dodavatel stravování (Nastavení / Sady práv):
Režim KIOSKU
- Stravování stejně jako celý plusPortal má responzivní nastavení a kromě mobilu a tabletu funguje také na kiosku.
Přístupová oprávnění
Bližší informace ke kioskům najdete v tomto článku.
- Výběr stránek, které se budou zobrazovat na kiosku, se provede v Nastavení / Sady práv / tlačítko Omezení kiosku.
Přístupová oprávnění
Podrobnosti najdete zde.
Po aktualizaci zůstanou kiosky nasměrované na původní webovou aplikaci pro objednávky jídel. Při přechodu na nové stravování se musí na kiosku nastavit nová URL adresa, která bude končit odkazem přímo na stránku pro objednávání stravy.
Konec URL adresy musí obsahovat tento text:
…../mod_01/login.aspx?newlogin=1&returnurl=~/mod_40/Ordering.aspx