Evidence nové položky v Pracovním vybavení

Přidání nové položky pracovního vybavení lze provést následujícím způsobem:

  1. V plusPortalu jděte na stránku Menu / Správa majetku / Seznam majetku.
  2. Zvolte tlačítko „Přidat" a vyplňte potřebné údaje.
  3. Kopii již existujícího pracovního vybavení uděláte pomocí tlačítka „Kopírovat" v seznamu majetku a údaje upravte dle skutečnosti.

Ke každé položce ve správě majetku lze evidovat:

  • Evidenční číslo - možno přidělit pomocí tlačítka „přidělit". Program sám nabídne následující číslo v řadě
  • Typ majetku - výběrem z číselníku typů majetku, u již uložené položky nelze změnit
  • Výrobce
  • Model
  • Sklad = výběr z číselníku skladů
  • Stav položky= výběr z možností:

- Čeká na naskladnění (stav, který umožňuje přidělit majetek uživateli)

- Nový na skladě (stav, který umožňuje přidělit majetek uživateli)

- V užívání (stav, který umožňuje přidělit majetek uživateli)

- V servisu nebo v reklamaci (stav, který umožňuje přidělit majetek uživateli)

- Použité na skladě (stav, který umožňuje přidělit majetek uživateli)

- Vyřazené na skladě (stav, který neumožňuje přidělit majetek uživateli)

- Odprodané (stav, který neumožňuje přidělit majetek uživateli)

- Zlikvidované (stav, který neumožňuje přidělit majetek uživateli)

  • Uživatel – výčet pro výběr z uživatelů, pokud je majetek ve stavu, který umožňuje přidělení
  • Atributy položky dle typu = výběr z číselníku atributů
  • Poznámka - víceřádkový dlouhý formátovaný text
  • Datum pořízení
  • Stáří v měsících - automaticky vypočtená hodnota
  • Pořizovací cena
  • Číslo faktury nákupu
  • Délka záruky v měsících
  • Datum konce záruky - automaticky vypočtená hodnota
  • Vypočtená informace je / není v záruce
  • Datum odeslání do servisu, pokud je ve stavu „V reklamaci nebo servisu“
  • Datum expirace
  • Životnost v měsících
  • Datum příští revize / kalibrace
  • Datum příští údržby
  • URL manuálu na webu
  • Uživatelská příručka/manuál - souborová příloha
  • Dodavatel = uživatelsky definovaný číselník
  • Servisní organizace = uživatelsky definovaný číselník
  • Servisní smlouva: Ano / Ne
  • Historie změn formou textového logu, záznamy jsou odřádkovány a slouží jen pro čtení


Jak hodnotíte článek?