Implementační postup modulu Drobné výdaje
V rámci implementace modulu Drobné výdaje je potřeba projít následující kroky:
- Všem rolím (Zaměstnanec, Vedoucí pracovník, Účetní,...) přiřadit potřebná práva, viz článek Přístupová práva.
- Projít základní nastavení a nastavit fungování modulu dle vašich preferencí (Nastavení / Číselníky a nastavení / Drobné výdaje / Drobné výdaje - nastavení).
- Doplnit číselníky modulu Drobné výdaje (Nastavení / Číselníky a nastavení / Drobné výdaje).
- Schvalovatelům nastavit pravomoci pro schvalování žádostí vybraným zaměstnancům, viz článek Nastavení pravomocí.
- Určit místo na disku, kde se budou vytvářet složky s dokumentací k jednotlivým výdajům. Toto nadefinujete v Nastavení / Konfigurace / Umístění. Zde v sekci Přílohy a nápověda vyhledejte odkaz Umístění příloh na disk, kam zadáte kořenovou složku, do které se budou ukládat jako přílohy dokumenty vkládané všemi uživateli.