Zadání žádosti o drobné výdaje za někoho
Nejčastější způsob provádění vyúčtování drobných výdajů je ten, že zaměstnanec předloží svůj případ sám za sebe. V praxi jsou ovšem situace, kdy je vhodné či nutné, aby za zaměstnance předložil vyúčtování někdo jiný – například když zaměstnanec předkládající vyúčtování nemá přístup k počítači nebo internetu, nebo v situacích, kdy je stanoven jeden zaměstnanec, kterému ostatní nosí „papírové podklady“ a ten pak předkládá vyúčtování.
Pokud potřebujete zadat žádost o drobný výdaj za někoho a máte přidělenou tuto pravomoc (viz článek o přidělování pravomocí), postupujete stejným způsobem jako při zadání své žádosti, jenom změňte jméno zaměstnance v kolonce Komu vyúčtovat. Nabídne se Vám na výběr seznam zaměstnanců, u kterých máte pravomoc zadávat drobné výdaje.