Implementační postup modulu Pracovní vybavení

Změníl(a) - Kamil

V rámci implementace modulu Pracovní vybavení je potřeba projít následující kroky:

  1. Všem rolím (Zaměstnanec, Vedoucí pracovník, Správce majetku,...) přiřadit potřebná práva, viz článek Přidělování oprávnění zaměstnancům.
  2. Doplnit číselníky modulu Pracovní vybavení (Nastavení / Číselníky a nastavení / Správa majetku).
  3. Zavést stávající pracovní vybavení a přiřadit jej zaměstnancům.
  4. vzorové pozice je možné nastavit, jaké typy pracovního vybavení mají být zaměstnanci na dané pozici přiděleny. V okamžiku potvrzení připraveného nástupu zaměstnance do stavu "Aktivní" se vytvoří definované požadavky na přidělení potřebného pracovního vybavení.
  5. Na kartě zaměstnance, záložka Pracovní vybavení, sekce Požadované vybavení, je možné pomocí check-boxů specifikovat pracovní vybavení, které zaměstnanec potřebuje k výkonu své práce. Díky tomu je nárok na toto pracovní vybavení zaměstnanci trvale přidělen. Pokud není v kartě požadované vybavení označeno a přesto ho zaměstnanci přidělíte, bude systém hlásit, že má zaměstnanec majetek vrátit.


Jak hodnotíte článek?