Nastavení pohotovosti
Nastavení pohotovosti ve vyhodnocení docházky znamená zpětné zaznamenání toho, kdy zaměstnanec držel pohotovost. Pohotovost se uplatní jen v době volna zaměstnance. Systém umí evidovat více druhů pohotovostí.
Pro zadanou pohotovost vznikne samostatný sloupec Pohotovost (v pravé části představující kalendář s detailními informacemi jednotlivých dní):
Potřebná oprávnění
Zadání pohotovosti
- V okně ovladače vyberte pro zvolený den (může jich být i více) volbu Nastavit pohotovost.
- Zvolte, o jakou pohotovost se jedná. Pohotovost lze nastavit v zadaných dnech, případně časech. Zaškrtnutím volby "Nepřetržitě" (tj. od půlnoci do půlnoci) se pohotovost uplatní ve zvolené dny v době volna zaměstnance. Při zadání časů od 00:00 do 00:00 se jedná také o celodenní pohotovost, která se uplatní mimo směny.
- Po stisku tlačítka Uložit se ve sloupci Pohotovost objeví počet hodin pohotovosti pro zvolený druh pohotovosti.
Zrušení pohotovosti
Pohotovost lze zrušit pomocí volby Zrušit v okně ovladače.
- V okně ovladače vyberte pro zvolený den (může jich být i více) volbu Zrušit.
- V nabídce toho, co je možné rušit, zvolte Zrušit pohotovost. Po uvedení dnů Od a Do, ve kterých má být pohotovost zrušena, a po stisku tlačítka Uložit dojde ke zrušení pohotovosti ve zvoleném intervalu (v rozsahu zadaných dní).