Verze 05.01.01 (vystavená 24.03.2025)
Základní modul
Změna chování při otevírání naposledy použité uživatelské volby v rámci menu
V situaci, kdy se uživateli změní oprávnění – dojde k odebrání práva (např. ztratil možnost editovat Oddělení), zobrazí se mu po kliknutí na menu (v našem případě Organizace) chybová hláška s upozorněním, že k požadované stránce nemá oprávnění přístupu. Bylo nutné používat náhradní řešení přes dlaždici umístěnou na ploše pro zpřístupnění submenu z hlavního menu. Toto je upraveno. Došlo ke změně chování při otevírání naposledy použité uživatelské volby v rámci menu, které je dostupné po kliknutí z hlavního menu.
Aplikace práva Pobočky
Ve stránce Pobočky (Organizace / Pobočky) je aplikováno již dříve zavedené právo „Pobočky“:

Zobrazení neúspěšného provedení naplánované úlohy v údaji „Výsledek“
U naplánovaných úloh (Nastavení / Konfigurace / Naplánované úlohy) se nyní zobrazuje ve sloupci „Výsledek“ kromě posledního úspěšného provedení i neúspěšné provedení.
Personalistika
Úprava přístupu k osobním dokumentům pro koordinátora
Byla provedena úprava přístupu k osobním dokumentům pro koordinátora tak, aby byl nezávislý na přístupu ke smluvním dokumentům.

Je-li zaškrtnuto právo:
- „Dokumenty / Osobní dokumenty / Dokumenty pro koordinátora“, v Kartě zaměstnance se načtou dokumenty s nastavením „Viditelné pro koordinátora“ = „Ano“;
- „Dokumenty / Osobní dokumenty / Ostatní dokumenty“, v Kartě zaměstnance se načtou dokumenty s nastavením „Viditelné pro koordinátora“ = „Ne“.
Úprava tvorby nové pozice
Při ukládání záznamu pracovní pozice s typem zadání „Vytvořit novou pozici vyplněním údajů“ (Zaměstnanci / HR panel / Nová smlouva / sekce Pracovní pozice / způsob zadání „Vytvořit novou pozici vyplněním údajů“) se vytváří po kliknutí na tlačítko OK i nová vzorová pozice. Tímto způsobem mohlo dojít k vytvoření více vzorových pozic se stejným názvem, což není žádoucí.
Nyní se po kliknutí na tlačítko OK nejdříve zkontroluje, zda pro zadaný název pozice neexistuje v číselníku vzorových pozic záznam s tímto názvem. Pokud je takový záznam nalezen, uložení se neprovede a zobrazí se hlášení: „Zadaný název pozice odpovídá již existující vzorové pozici, přepněte položku Způsob zadání na volbu "Vytvořit novou pozici podle vzorové pozice" a vyberte vzorovou pozici. Pokud ve výběru vzorových pozic není pozice, kterou potřebujete, zadejte novou pozici v číselníku Vzorových pozic.“
Uživatel přepne volbu Způsob zadání, vybere vhodnou vzorovou pozici a provede uložení.

Úprava výběru v položce Pracovní pozice výběru v položce „Pracovní pozice“ v pracovním zařazení
Ve výběru v položce "Pracovní pozice“ (Zaměstnanci / HR panel / Nová smlouva / sekce Pracovní pozice / Vybrat existující pozici na oddělení) se nenabízí pozice vytvořené ze vzoru Dohoda.

Submodul Active Directory
Úprava přenosu údajů do Active Directory
Byl upraven přenos údajů do Active Directory:
- sekce Přenášené atributy v konfiguraci Active Directory (Nastavení / Konfigurace / záložka Active Directory) byla rozdělena na dvě části: Základní atributy a Doplňkové atributy. Základní atributy jsou vestavěné, doplňkové atributy si může zákazník nakonfigurovat sám (jedná se o atributy typu extensionAtrribute na straně Active Directory).
Základní atributy jsou určeny kódem (např. pro atribut Osobní číslo je to employeeID), které se zobrazí jako nápověda při najetí myší nad atribut. Nastavení pro Základní atributy zůstalo beze změny (povolují/zakazují se k přenosu zatržením a kliknutím na tlačítko OK).
Pro zákazníky, kteří měli povoleno přenášení atributu Typ pracovního poměru / extensionAttribute10, je skriptem zajištěno vložení tohoto atributu do seznamu doplňkových atributů.
Nově je možné uživatelsky vytvořit doplňkové atributy. Doplňkové atributy se mohou přenášet do extensionAttribute1 až extensionAttribute15. Vždy je nutno definovat pomocí SQL dotazu propojení na zdrojová data (příklady propojení jsou uvedeny při definici dotazu).

- v seznamu pro správu fronty Active Directory (Nastavení / Správa provozu / Správa fronty Active Directory) se zobrazují ve sloupcích jen přenášené atributy. Pokud je v konfiguraci Active Directory přidán nebo změněn doplňkový atribut, na stránce se musí provést obnova vestavěných zobrazení:
Nábor
Umožnění stáhnout a otevřít přílohy na kartě uchazeče
Prokliknutím na podbarvenou oblast názvu přílohy na kartě uchazeče (Nábor / Uchazeči / Karta uchazeče / tlačítko Přílohy) lze nyní přílohu stáhnout a otevřít.
Volno
Úprava tisku v rozvržení volna
Byl upraven tisk v rozvržení volna (Volno / Rozvržení volna). V případě, že některá směna nemá přiřazenou barvu, tiskne se jako bílá.


Mzdy
Oprava chyby při uložení údajů o ošetřované osobě
Byla opravena chyba při uložení údajů o ošetřované osobě při oznamování OČR. Problém souvisel s verzí 5.01.00, kdy nešlo zadat OČR.