Implementační postup modulu Nábor

Změníl(a) - Lucie Mácová

V rámci implementace modulu Nábor je třeba projít následující kroky:

  1. Všem rolím (Náborář, Vedoucí pracovník, Zaměstnanec, Administrátor...) přiřadit potřebná práva - viz článek Přidělování oprávnění zaměstnancům.
  2. Projít základní nastavení a nastavit fungování modulu dle Vašich preferencí (Nastavení / Číselníky a nastavení / Nábor / Nábor - nastavení).
  3. Zkontrolovat a případně doplnit číselníky modulu Nábor (Nastavení / Číselníky a nastavení / Nábor).
  4. Určit místo na disku, kde se budou vytvářet složky s dokumentací jednotlivých uchazečů a kořenovou složku zapsat do systému (Nastavení / Číselníky a nastavení / Nábor / Nábor - nastavení / Obecné).
  5. Zadat e-mailové adresy pro běžnou korespondenci s uchazeči (nepovinné).
  6. Budete-li chtít využívat naplánované úlohy, proveďte jejich nastavení (Nastavení / Konfigurace / záložka Naplánované úlohy / sekce Nábor).
  7. Pokud chcete propojit Kariérní stránky (webové stránky s odkazem na volná pracovní místa/kariéru), lze nastavit propojení s inzercí zde. Ve většině případů je třeba spolupráce s tvůrcem webových stránek.


Jak hodnotíte článek?