Nastavení naplánovaných úloh
Postup nastavení je součástí základního ovládání aplikace plusPortal.
Naplánované úlohy
Pro modul Docházka je možné nastavit naplánovanou úlohu pro automatické schvalování docházky a vyhodnocování docházky pro jednotlivé varianty pracovní doby. Pro spuštění naplánovaných úloh je nutné mít nainstalovanou službu Časovač (Menu / Nastavení / Správa konfigurace / Časovač).
Postup zapnutí naplánované úlohy:
- Jděte na stránku Menu / Nastavení / Správa konfigurace.
- Otevře se stránka pro nastavování provozních parametrů programu. Ve stránce přejděte na záložku Naplánované úlohy. Seznam záložek je při levém okraji stránky.
- V seznamu naplánovaných úloh vyhledejte sekci Docházka a řádky Vyhodnocení docházky (saldo-terminál). Klikněte na ikonu pro editaci na konci řádku.
- Otevře se nový panel pro nastavení naplánované úlohy, ve kterém si stanovíte detaily pro spouštění dané úlohy (v rámci vyhodnocení docházky je doporučováno úlohu spouštět každý den po půlnoci).

- Nakonec vše uložte tlačítkem OK.
Kromě přednastavené úlohy na vyhodnocení souhrnné docházky je možné si přidat úlohu pro vyhodnocování docházky ručně, a to podle jednotlivých typů pracovní doby:
- Jděte na stránku Menu / Nastavení / Správa konfigurace.
- Otevře se stránka pro nastavování provozních parametrů programu. Ve stránce přejděte na záložku Naplánované úlohy. Seznam záložek je při levém okraji stránky.
- V horní části obrazovky klikněte na tlačítko Přidat úlohu a zvolte úlohu Vyhodnocování docházky.
- Otevře se nový panel pro nastavení naplánované úlohy, ve kterém si stanovíte detaily pro spouštění dané úlohy a z roletky vyberete varianty pracovní doby, které máte nadefinovány v číselníku Docházky v Pravidlech docházky. Doporučujeme pro jednotlivé pracovní doby úlohu spouštět s odstupem cca 15 minut.
- Nakonec vše uložte tlačítkem OK.