Nastavení naplánovaných úloh

Změníl(a) - Martina Dufková

Postup nastavení je součástí základního ovládání aplikace plusPortal.

Naplánované úlohy

Pro modul Docházka je možné nastavit naplánovanou úlohu pro automatické schvalování docházky a vyhodnocování docházky pro jednotlivé varianty pracovní doby. Pro spuštění naplánovaných úloh je nutné mít nainstalovanou službu Časovač (Menu / Nastavení / Správa konfigurace / Časovač).

Postup zapnutí naplánované úlohy:

  1. Jděte na stránku Menu / Nastavení / Správa konfigurace.
  2. Otevře se stránka pro nastavování provozních parametrů programu. Ve stránce přejděte na záložku Naplánované úlohy. Seznam záložek je při levém okraji stránky.
  3. V seznamu naplánovaných úloh vyhledejte sekci Docházka a řádky Vyhodnocení docházky (saldo-terminál). Klikněte na ikonu pro editaci na konci řádku.
  4. Otevře se nový panel pro nastavení naplánované úlohy, ve kterém si stanovíte detaily pro spouštění dané úlohy (v rámci vyhodnocení docházky je doporučováno úlohu spouštět každý den po půlnoci).
  1. Nakonec vše uložte tlačítkem OK.

Kromě přednastavené úlohy na vyhodnocení souhrnné docházky je možné si přidat úlohu pro vyhodnocování docházky ručně, a to podle jednotlivých typů pracovní doby:

  1. Jděte na stránku Menu / Nastavení / Správa konfigurace.
  2. Otevře se stránka pro nastavování provozních parametrů programu. Ve stránce přejděte na záložku Naplánované úlohy. Seznam záložek je při levém okraji stránky.
  3. V horní části obrazovky klikněte na tlačítko Přidat úlohu a zvolte úlohu Vyhodnocování docházky.
  4. Otevře se nový panel pro nastavení naplánované úlohy, ve kterém si stanovíte detaily pro spouštění dané úlohy a z roletky vyberete varianty pracovní doby, které máte nadefinovány v číselníku Docházky v Pravidlech docházky. Doporučujeme pro jednotlivé pracovní doby úlohu spouštět s odstupem cca 15 minut.
  5. Nakonec vše uložte tlačítkem OK.


Jak hodnotíte článek?