Vyúčtování drobných výdajů
Potvrzení vyúčtování
Potřebná oprávnění
- Z menu vyberte Drobné výdaje / Vyúčtování výdajů.
- Zobrazí se seznam všech drobných výdajů čekajících na zpracování (zobrazení "Ke zpracování vše"). Vyhledejte případ, o který se jedná.
- Proklikem kdekoliv na řádku zobrazíte detail vyúčtování případu.
- Používáte-li pro účtování drobných výdajů předkontace (viz základní nastavení), je potřeba všechny položky výdajů zkontrolovat, případně opravit.
- Dále je potřeba zkontrolovat, případně opravit datum zaúčtování, způsob proplácení a vybrat správný účtovací předpis.
- Je-li vše v pořádku, proveďte potvrzení tlačítkem Potvrdit vyúčtování.
Stornování vyúčtování
Pokud by došlo k situaci, že proplacení bylo schváleno omylem, je možné případ vrátit.
- Z menu vyberte Drobné výdaje / Vyúčtování výdajů.
- V seznamu případů vyberte zobrazení "Zpracované drobné výdaje".
- Vyberte případ, o který se jedná.
- Pomocí tlačítka Vrátit na konci řádku každého případu v seznamu provedete vrácení do stavu Vyúčtování předáno k proplacení.
Tisk vyúčtování
Vyúčtování výdajů ve stejném stavu lze vytisknout hromadně každému zaměstnanci (ikona tiskárny u jména zaměstnance) nebo jednotlivě (tlačítko Tisk dokladu na konci řádku každého případu).