Nástup nového zaměstnance v jednoduché evidenci
Změníl(a)
-
Lucie Mácová
Postup při založení nové smlouvy:
- V postranním menu vyberte Zaměstnanci / Zaměstnanci a tím se dostanete na stránku Seznam zaměstnanců-Jednoduchá evidence.
- Použijte tlačítko Nová smlouva, kdy se nabídne formulář pojmenovaný Nový zaměstnanec, kde je třeba vyplnit některé důležité údaje.
- Jedná se o osobní údaje nastupujícího zaměstnance tj. jméno, příjmení, pohlaví a případné tituly.
- Dále vyplníte na jakou pracovní pozici má nastoupit, kde se při výběru oddělení nově zobrazuje kromě názvu i číslo oddělení.
- Definujte pracovní dobu a rozvrh směn.
- Osobní číslo se vyplní automaticky.
- Nakonec je nutné zadat datum vzniku poměru a vše uložit tlačítkem OK.
Mezi povinné údaje, které je vždy nutné definovat, patří:
- jméno a příjmení nastupujícího zaměstnance
- název pracovní pozice
- pracovní doba
- datum vzniku poměru.
Po uložení všech důležitých údajů Vás program přesměruje do osobní karty zaměstnance, kde je možné doplnit další potřebné údaje.