Nástup nového zaměstnance v jednoduché evidenci

Změníl(a) - Lucie Mácová

Postup při založení nové smlouvy:
  1. V postranním menu vyberte Zaměstnanci / Zaměstnanci a tím se dostanete na stránku Seznam zaměstnanců-Jednoduchá evidence.
  2. Použijte tlačítko Nová smlouva, kdy se nabídne formulář pojmenovaný Nový zaměstnanec, kde je třeba vyplnit některé důležité údaje.
  3. Jedná se o osobní údaje nastupujícího zaměstnance tj. jméno, příjmení, pohlaví a případné tituly.
  4. Dále vyplníte na jakou pracovní pozici má nastoupit, kde se při výběru oddělení nově zobrazuje kromě názvu i číslo oddělení.
  5. Definujte pracovní dobu a rozvrh směn.
  6. Osobní číslo se vyplní automaticky.
  7. Nakonec je nutné zadat datum vzniku poměru a vše uložit tlačítkem OK.
Mezi povinné údaje, které je vždy nutné definovat, patří:
  • jméno a příjmení nastupujícího zaměstnance
  • název pracovní pozice
  • pracovní doba
  • datum vzniku poměru.

Po uložení všech důležitých údajů Vás program přesměruje do osobní karty zaměstnance, kde je možné doplnit další potřebné údaje.


Jak hodnotíte článek?