Heslo pro přihlášení do aplikace plusPortal
Níže uvedené platí pro formulářovou autentizaci a pro ověřování hesla uloženého v databázi aplikace plusPortal. Nebo v situaci, kdy je globálně nastaveno ověřování v AD (Active Directory), ale existuje alespoň jeden uživatel, který má mít ověřované heslo uložené v databázi aplikace plusPortal.
Protože heslo pro přihlášení do aplikace plusPortal již není generováno, uživatel si jej nyní nastavuje sám. V situaci, kdy uživatel nikdy nebyl v aplikaci plusPortal přihlášen, ale i v situaci, kdy zapomněl heslo, může v přihlašovací stránce zažádat o obnovovací odkaz. Na přihlašovací stránce klikne na odkaz Neznám heslo a zobrazí se pole pro zadání primárního e-mailu.
Pokud je zadán neplatný e-mail nebo e-mail, který není evidován v databázi aplikace plusPortal, zobrazí se hláška, že e-mail nebyl nalezen. V případě, že se má uživatelovo heslo ověřovat v AD, zobrazí se hláška, aby uživatel pro změnu hesla kontaktoval správce.
Na odkazu, který přijde uživateli do e-mailu, je dostupná stránka, na které si uživatel nastaví nové heslo. Po nastavení mu na primární e-mail přijde informace, že heslo bylo změněno.
Po nastavení nového hesla se zobrazí okno pro přesměrování na přihlašovací stránku.
Administrátor může uživateli heslo nastavit. Nastavení hesla konkrétním uživatelům je možné v kartě zaměstnance/uživatele / na záložce Přístupy a práva / sekce Přihlašování.
Po kliknutí na odkaz Změnit heslo, které je dostupné i v editaci přihlašování, se zobrazí okno pro zadání nového hesla.