Vrácení majetku

V případě, že personalista nebo vedoucí pracovník rozhodne, že zaměstnanec už nepotřebuje dané pracovní vybavení, je nutné postupovat takto:

  1. V osobní kartě daného zaměstnance (Zaměstnanci / Personální evidence / výběr zaměstnance / v Kartě zaměstnance záložka Pracovní vybavení , sekce Požadované vybavení.
  2. Pro správce majetku bude tato informace dostupná ihned na stránce Správa majetku / Požadavky na přidělení v modulu Evidence majetku s tím, že je nutné majetek od zaměstnance vrátit.
  3. Jako správce klikněte na tlačítko Přejít na položku.
  4. Zvolte Vrátit od uživatele.
  5. Vybere důvod vrácení.
  6. Zvolte Uložit.
  7. Tím automaticky vznikne protokol (ve formátu PDF) o vrácení, který lze vytisknout.

Daná pracovní pomůcka se vrátí na sklad ve stavu Použité na skladě.


Jak hodnotíte článek?